یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته ‌یکشنبه 3 اسفند 1399/ شماره 230
انفجار قیمت های پایه، مخالف خوانی نیما و صرافی، دلار صرافی ملی به فاز ریزشی بازگشت، سردرگمی بازار، کاهش 10 هزار واحدی...
عنوان را اینجا بنویسید

شنبه 2 اسفند 1399 |  کفه سنگین افزایشی در قیمت های جهانی
چهارشنبه 29 بهمن 1399 | کاهش 5 هزار تنی معاملات

 انفجار قیمت های پایه

در حالی که دلار در بازار و صرافی ملی رو به کاهش گذاشته، قیمت های پایه محصولات پتروشیمی با افزایشی قابل توجه، اعلام شد. پ پ های نساجی و شیمیایی با 13.5 و 12.4 درصد، به ترتیب 4 هزار و 359 و 4 هزار و 379 تومان، بیشتر از هفته قبل، قیمت گذاری شده اند. از نظر میانگین درصد رشد، قیمت های امروز، رتبه ششم بیشترین افزایش را در 47 هفته اعلام قیمت، به خود اختصاص داد.

مخالف خوانی نیما و صرافی

میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 24 هزار و 41 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 26 بهمن، 544 تومان افزایش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگین روزانه به کانال 24 هزار تومان است. میانگین روزانه، دیروز، 24 هزار و 400 تومان بود. افزایش 544 تومانی نیما در حالیست که امروز دلار صرافی، ریزش سنگینی داشت.

دلار صرافی ملی به فاز ریزشی بازگشت

دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 50 تومان افزایش و در قیمت 25 هزار و 220 تومان به پایان رساند امروز را نزولی آغاز کرد و با مجموع 925 تومان کاهش، مجددا به کانال 24 هزار تومان بازگشت و در 24 هزار و 245 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم روندی رو به کاهش داشت و تا این لحظه، یعنی ساعت 15، به 24 هزار و 800 تومان، عقب نشینی کرده است.

سردرگمی بازار

اتفاقی که امروز رقم خورد، یعنی کاهشی شدن دلار و در مقابل، افزایشی شدن نیما، یادآور روزهایی است که قیمت نیما، با واقعیت های بازار، همخوانی نداشت و استقبالی از عرضه ها نمی شد. بعد از چند هفته‌ی پُر رونق در بورس کالا، در صورت تداوم ریزش دلار، می توان انتظار داشت خریداران، استقبالی از عرضه ها نکنند و سردی و بی رمقی معاملات دی ماه، تکرار شود.

کاهش 10 هزار واحدی

بورس تهران، همچنان روی مدار کاهشی است. شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 10 هزار واحد کاهش به 1 میلیون و 222 هزار عقب نشینی کرد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟